Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

19 mars 2009

Dagens möjligheter - torsdag

I boken GÖR DET NU (rekommenderas till alla som tilltalas av titeln!) tipsas man om att skriva listor på allt det man vill förfärdiga o sedan pricka av. Jag har hittills använt mig av en bok jag skrivit i, men detta medium är ju ypperligt för syftet. Det roliga är givetvis att pricka av (för dagen i rosa) o när man väl kommit igång så blir man lätt smittad o kastar sig raskt över nästa uppgift! Jag tror jag ska börja med att kasta mig över gardinerna.

  • kolla senaste avsnittet av Brothers and Sisters o Greys
  • 11-kaffe m nybakt bröd, räkmacka, te o Tintin!
  • sticka klart första halvan av rosa sjal (fortsätter med de pärlor jag har gjorde jag inte heller utan köpte nya, mer Barbie-rosa o det blev kalasbra!
  • cykla till Adidas Outlet
  • cykla till Panduro o köpa rosa+grön färg att trycka rosor med på min nya vita anorak! (fast väl där ångrade jag mig o köpte blå istället, men nu lutar jag ändå åt rosa...)
  • gå på stickcafé
  • spela in Helge o kolla efter förra punkten
  • sy nya jeans (fast då behöver jag tyg först)
  • sy tunikor
  • sy in T-shirts
  • sy om T-shirts - speciellt den från Tjejvasan!
  • sy fler kalsonger
  • ringa nån på Skype!
  • köpa en störtsnygg lila lampa jag hittade igår!
  • vinna på Trisslott!
  • dammsuga upp resterna efter glaspjäsen som gick i kras
  • stryka nya gardinerna - ojdå, de måste visst tvättas först, sålunda...
  • tvätta nya gardinerna
  • baka Fantastiskt bröd!

Inga kommentarer: