Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

02 mars 2009

Nya grejur

Kolla, vilket TUFFT äppelfodral som finns på Ravelry! Jag vill såklart GENAST göra ett, eftersom jag är älskar tokiga saker - även om jag sen aldrig skulle använda det, jag tar sällan med mig äpplen i väskan, fast det vore ju gulligt om det låg såhär i skafferiet förståss!

O men HALLÅ! Hur snygga dojjor har inte Adidas gjort? Ett besök på en A-affär får nog stå på listan när jag åker till USA.

2 kommentarer:

The Willow Fairy sa...

Gu' så sött.......Ser framför mig en hel fruktkorg med omstoppade små äpplen, pärom och bananer. Gränsen går nog vid vindruvor....

Anda: sa...

Jag har sett bilder på "äppelskydd" tidigare men aldrig hittat mönstret. Nu har jag laddat ned det. Tack för tipset! :o)