Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

18 mars 2009

Roliga möjligheter imorgon

  • kolla senaste avsnittet av Brothers and Sisters o Greys
  • sticka klart första halvan av rosa sjal (fortsätter med de pärlor jag har)
  • cykla till Adidas Outlet
  • cykla till Panduro o köpa rosa+grön färg att trycka rosor med på min nya vita anorak!
  • gå på stickcafé
  • spela in Helge o kolla efter förra punkten
  • sy nya jeans (fast då behöver jag tyg först)
  • sy tunikor
  • sy in T-shirts
  • sy om T-shirts - speciellt den från Tjejvasan!
  • sy fler kalsonger
  • ringa nån på Skype!
  • köpa en störtsnygg lila lampa jag hittade idag!
  • vinna på Trisslott!
Idag lyckades jag pricka av nästan ALLA punkterna! Slottsrejset blev inte av pga tidsbrist, blåst o det ÄR faktiskt bättre att se det på TV! (Jag såg det live i fjol o man ser bara ett *svisch* när de blåser förbi o har sen ingen aning om hur det går)

Att jag inte hann kolla på alla programmen är ju bara bra - då har jag ju nåt att se fram emot!

Sjalen är faktiskt NÄSTAN halvfärdig, eftersom jag ökade den på bredden så blir 1 nystan kortare än förut, men jag tror ändå att det blir alldeles lagom.

Nu blir det pussa kudden - aaah...! Najs. Tänk att något så simpelt kan vara så njutbart!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till med Triss-lotten önskar Kurt