Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

12 maj 2009

Loppisfynd

Var på loppis med Dotten i söndags o hittade följande tjusiga grejur - färgerna överensstämmer tyvärr dåligt med orginalen, men håll till godo ändå!

Turkos tunika - ärmlös, helt ny!

Rosa karamell-tunika som jag råkade ha på mig idag - den är rynkad upptill med puffärmar

Svart/vit-randig långskjorta med nedsydda veck på oket (äsch, det heter nåt annat men jag har glömt vad!)

Jeansblå kinajacka - quiltad. PRECIS vad jag längtat efter! Kanterna är slitna o ska bytas ut mot snedslå som jag ska klippa av...

...den gröna kjolen som var klippt på skrådden o innehåller massor av tyg

Gul Indien-sjal som visade sig vara så stor att det kan sys en långskjorta av!

Grön tunika - oxå helt ny. Snyggare grön än på bilden.


Inga kommentarer: