Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

20 oktober 2009

Köpstopp - dag 2

Igår köpte jag 2 nystan, vilket går under punkt 4 i reglementet för Köpstopp eftersom de behövdes för färdigställande av projekt.

Idag har jag inte köpt någonting, jag har sluppit gå in i affärer och kan raskt klicka bort nya erbjudanden från CDON. Najs.

F ö har jag installerat min nya inspelningsbara digitalbox. Synnerligen förträffligt att med bara ett par knapptryckningar kunna spela in - utan att först leta reda på lediga band eller spola fram och tillbaka. Också najs.

*

NON-SHOPPING - day 2

Yesterday I bought 2 skeins of yarn, which was in accordance to exception #4 of the Rules as it was needed to finish off a project.

Today I've bought nothing and was liberated both from entering any stores or reading the latest offers from Online Shopping. Nice.

I've also successfully inaugurated my new recordable digital box which with a few simple movements on the remote allows me to record - without having to look for a tape or forward neither backwards nor forward. Nice again!

Inga kommentarer: