Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

26 oktober 2009

Köpstopp - dag 8

Köpstoppet flyter på utan bekymmer. Har inhandlat lite garn för just FÄRDIGSTÄLLANDE vilket jag också genomfört. Helt inom ramarna.

Idag kommer det emellertid att se illa ut i protokollet, fast ÄNDÅ helt enligt bestämmelserna. Jag har nämligen fått en leverans på 2 CD-skivor som jag beställde INNAN köpstoppet inleddes. De har varit restade och har därför gått över en datumgräns som de såklart inte kände till.

Vidare har mina hörlurar kollapsat - på vänster öra hörs INGENTING. Så det blir till att köpa nya. Man kan nämligen INTE leva utan sin iPod, och däri ingår ju hörlurar - det blir så svårt att höra nåt utan.

Emellertid har jag inte gått i några affärer alls och det känns skönt. Så jag känner mig väldigt nöjd. Dessutom har jag sålt inte mindre än 4 grejur på Tradera! YES! Så jag kan faktiskt ta av de pengarna och inhandla hörlurar för - om det nu skulle vara någon som skulle vilja protestera...


*

NON-SHOPPING - day 8

It's going very well. No shopping in stores - only bought material to finish objects.

However, today I'm picking up 2 CD's that I ordered BEFORE I began my quest. And also my headphones died on me, and I cannot live without my iPod (including headphones) to a new pair must be purchased.

However (again) I have sold 4 items on the Swedish eBay site Tradera, so if anyone asks where the money for the headphones are coming from - ask away!

Inga kommentarer: