Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

03 november 2009

Köpstopp - dag.... eh...

Jag har helt tappat räkningen på köpstoppet; tänker inte på det alls. Om jag behöver nåt för att färdigställa så köper jag, f ö har jag inte varit inne i en endaste affär.

Jag sålde grejur för 350 pix på Tradera och det både räckte och blev över till mina nya hörlurar, som dessutom faller under rubriken "nödiga ting".

O jäklar så mycket pengar det finns kvar på kontot... Nåja, det är ju drygt 2 veckor kvar tills köpstoppsmånaden är över, så jag ber att få återkomma då med resultat och saldo. Skulle dock inte förvåna mig om jag fortsätter - vill beta av hela mitt garn/kläd/tygförråd och det lär ju räcka till Midsommar. År 2013.



Non-shopping - day... eh...

I've completely lost track of what day it is. Well it's Tuesday - I know that much, but in the non-shopping sense. I do know it's gonna end on the 19th so I must be about halfway by now.

And it's going just swell - havn't bought anything other than material to finish off projects and Needful Things (as Stephen King so elouquently put it). The needful thing I ordered last week are my new headphones which hopefully will arrive this week. AND I've made $47 selling stuff! Which would anyway cover the cost, had they not fallen under the Needful Things Clause.

I feel quite content not shopping. I really want to wear down my stash of yarn/clothes/material before I go out and buy more. Not shopping is such a relief.

Inga kommentarer: