Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

19 april 2010

Anita Wrangel & Co

Min samling glasunderlägg (här uppmonterade på en kökslucka, så man ska kunna njuta av dem ofta) har äntligen blivit komplett! När jag köpte dessa, så fattades det gula underlägget - men se här, var jag köpte på Tradera igår:

My collection of coasters by Anita Wrangel (here mounted on one of my kitchen cabinets for easy access to the eye) has for a long time been incomplete. When I purchased these lovelies, the yellow sister had gone astray, but Law and behold what I purchased only yesterday at the Swedish Ebay site:


Ett gult glasunderlägg! Och ett till grönt, att ha som reserv. Snart kommer jag kunna ha hela spektrat att titta på. : )

Yes! It's sister Yellow (and a spare Mr Green)! I am happy to say, that soon the whole family will be gathered in the kitchen. Yeay!


Även burksamlingen saknar en gul burk, men jag har nyligen blivit både med turkos-randig såväl som rosa burk. En fröjd för ögat.

My collection of jars also lacks a yellow friend, but I've recently come across both a turquoise-striped cousin and a pink delight.

Inga kommentarer: