Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

30 maj 2010

En ganska rosa loppis

Idag var det Västra Södermalms årliga loppis. I år ankom vi (jag och Dotten) något sent och därför var ansamlingen av köpsugna något större än önskvärd (NB till nästa år - åk tidigare!). Det begränsade dock inte inköpen i någon större utsträckning och jag kom hem med följande:

1 st mörklila linneskjorta (lång) från Indiska

1 st rosa/ljusblå omlottkjol

1 st blekrosa linne med lagom mycket bling-bling

1 st svart sjal - alldeles lagom sommarvarm

1 st batikfärgad viskosblus - synnerligen somrig

2 gardinvepor med rosor att hänga i sovrummet - precis vad jag behövde!

1 st omlottkofta från Vila (good stuff there) som är för stor och för lång, men som efter ett möte med overlockmaskinen kommer att anta en finfin form

3 st DVD-filmer varav 2 jag verkligen letat efter:
  • Den bästa sommaren
  • Tillbaka till framtiden
  • Secretary
Synnerligen lyckad dag alltså! Dessutom fick jag sedan åka hem och sitta på balkongen med en god vän och dricka te.

Inga kommentarer: