Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

29 november 2010

Adventsrapport - del 2

Jaha, så var det dax för uppföljning. Idag har jag julpysslat följande:


I vardagsrumsfönstret (eller snarare arbetsrumsfönstret) hängde jag upp guldkulor - de syns inte så bra på bilden, men det blev väldigt tjusigt.

Även kristallkronan fick piff i form av en rosa kula...

... och sovrummet fick de 3 återstående rosa julgranskulorna i fönstret.

Även om man sitter på toaletten så ska man väl känna julstämning! (Man kan ju knappast sjunga "Hej tomtegubbar"...)

Inte så mycket julpiff kanske, men se här ändå vilken URTJUSIG mugg från Starbucks jag hittade däromdagen!

TADAAA! 3 burkar kalashärlig senap! Hädanefter tänker jag göra senap året runt - den är FRUKTANSVÄRT god!

Och efter välförättat värv samt 6 km promenad i snö medelst NYA stövlar...

...så fick jag JULKORV, hemlagat potatismos och SENAP! Hurra hurra!

Se, hur härligt majsol... förlåt novembersolen lös på vägen hem över den kära gamla Hufvudstaden.

Och faktiskt finns det ett piff kvar, som jag hittade i källaren, men de hänger i torkskåpet så det får bli imorgon. På återseende sålunda!
: )

Inga kommentarer: