Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

19 april 2011

Svar till "hemlig beundrare"...

HAHAHA - Men nu var du väl ändå allt bra duktig; skicka ut ett ANONYMT mejl till alla i huset - det var bra… ynkligt gjort! Var karl nog att stå för dina åsikter (valda uttyck utesluter dock inte att det är ett fruntimmer som ligger bakom detta…)


Jag har bara lagt fram fakta i målet som jag ser det (NB att jag INTE uttryckt en enda åsikt om hennes beteende) och bad om hjälp eftersom situationen blivit mig övermäktig (en av er kom faktiskt till min räddning; TUSEN TACK igen Jokso!).


Vad i det jag skrev är du anser vara "skitsnack"? Allt det som rörde A var ren fakta; jag HAR mejlat 3 ggr, jag HAR varit nere och pratat med henne, jag HAR lagt en lapp i hennes brevlåda och jag HADE efter det inte fått tillbaka pengarna. På vilket vis är det skitsnack? Jag tror inte ens A vill förneka att så är fallet, men det får du så klart fråga henne om.


Kom gärna med en alternativ handlingsplan; vad hade DU gjort i mitt ställe? Och vad är det du själv har gjort, om inte hängt ut - mig?


Min intention var enbart att få det här avklarat utan att behöva konfrontera A igen - som jag tycker är obehagligt, OCH DET STÅR JAG FÖR!


/B


PS - Man tanke på hur detta eskalerat är vi väl alla åtminstone överens om att någon annan åtar sig uppdateringen av BRF nästa gång… du själv kanske?

Inga kommentarer: